• Nasza szkoła korzysta z platformy EduPage, na której znajdziesz bieżące informacje z życia szkoły, aktualny plan lekcji i wiele innych informacji.
          • Dzień Dziecka klasy 7a

Dzień Dziecka to wyjątkowe święto w kalendarzu dla każdego z nas. Tradycją naszej szkoły jest coroczna organizacja Pikniku Szkolnego na początku czerwca. W tym roku również spodziewajcie się relacji z tego pełnego atrakcji dnia organizowanedo przez Samorząd Uczniowski oraz nauczycieli wychowania fizycznego. Tymczasem klasie 7a udało się jeszcze dodatkowo urozmaićić klasowy Dzień Dziecka. Obiekt rekreacyjno - sportowy Hasanka oraz wyborne lody spowodowały, że mocno poczuliśmy zapach wakacji...

• 4a i 4b zdobywają Bałtyk

W dnaich 17-19 maja klasy 4a i 4b pojechały na wycieczkę nad Morze Bałtyckie. Trasa prowadziła przez Toruń do Sztutowa, gdzie mieszkaliśmy, następnie zwiedzaliśmy Gdynię, a w drodze powrotnej - Gdańsk. Przygoda zaczęła się w Toruniu, gdzie poznawaliśmy piękno miasta i jego historię poprzez uczestnictwo w grze miejskiej. Emocji było co niemiara! Zwycięska grupa została nagrodzona oczywiście toruńskimi piernikami, którymi zresztą podzieliła się z pozostałymi. Na miejscu, w Sztutowie mieszkalismy w sympatycznej willi,a nad morze jeździliśmy meleksem z przesympatycznym kierowcą. Pierwszego wieczora przywitalismy się z morzem i nie ukrywamy, że trochę zmarzliśmy. Ale ogólnie pogoda była przepiękna i następnego dnia w promieniach słońca mogliśmy cieszyć się urokami Gdyni. Zwiedzalismy Akwarium, gdzie, poza bogatą fauną i florą morską, główną atrakcją były aksolotle. Przy nabrzeżu czekały na

• MANDORIA

Dnia 17 maja br. uczniowie z klasy 4c i 4d brali udział w wycieczce do niezwykłego Parku Rozrywki Mandoria. Podczas tego wyjazdu przenieśliśmy się do świata magii i przygód! Karuzele, zjeżdżalnie czy roller-coastery i inne niesamowite atrakcje umilały nam wspólnie spędzany czas. Piękne aranżacje z XVI wieku zapadły nam w pamięci. Wrażeń było co niemiara, aż szkoda było wracać!

• DZIEŃ BEZ PLECAKA

W naszej szkole, jak każe tradycja, odbył się już drugi Dzień Bez Plecaka. Zorganizowaliśmy go 11 maja. Tak jak w poprzednim roku, uczniowie stanęli na wysokości zadania. Było mnóstwo ciekawych pomysłów. Szczególną uwagę zwracała ogromna opona, ale podobała się też maszyna do szycia, szuflada ze zmywarki, tipi - domek dla psa, łóżeczko dla lalek. Były sanki, pokrowce na gitary, lodówka turystyczna, dużo poduszek, szafki, kanister i wiele innych. Zresztą - zapraszamy do galerii!

• Kampania Rowerowy Maj 2023

Już w maju nasza szkoła będzie uczestniczyła w kampanii ROWEROWY MAJ.

Rowerowy Maj to największa kampania w Polsce promująca zdrowy tryb życia i zrównoważoną mobilność wśród dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych, grona nauczycielskiego oraz rodziców i opiekunów. Rowerowy Maj, poprzez zabawę połączoną z elementami rywalizacji, popularyzuje rower jako środek transportu do szkoły, uczy dobrych i zdrowych nawyków, które utrzymują się również po zakończeniu kampanii. Rowerowy Maj skutecznie zmienia okolice szkół i przedszkoli na bardziej bezpieczne i przyjazne rowerzystom, zmniejszając liczbę samochodów dowożących dzieci i motywując samorządy do inwestycji prorowerowych. Zasady kampanii są bardzo proste: każdy przedszkolak, uczeń i nauczyciel, który w maju dotrze na lekcje w sposób aktywny: na rowerze, hulajnodze, rolkach czy deskorolce, otrzymuje naklejki do rowerowego dziennicz

• Warsztaty bębniarskie

W dniach 23-24.03 odbyły się w naszej szkole warsztaty bębniarskie dla klas 4-8.

Wybraliśmy się w muzyczną podróż przy pomocy afrykańskich instrumentów djembe oraz ich bliskich kuzynów z grupy instrumentów perkusyjnych (m.in. werbel, cajon, ksylofon, marakasy, tamburyn).
            Uczestnicy warsztatów nauczyli się w praktyce podstaw gry na djembe oraz przenieśli się w muzyczną podróż śpiewając afrykańskie piosenki, grając i bawiąc się rytmem.

• KLASY CZWARTE Z WIZYTĄ U KOPERNIKA

30 marca klasy: 4a, 4b i 4d pojechały wraz z biurem "Kocham Podróże" na wycieczkę do Centrum Nauki Kopernik. Nie sposób opisać wszystkich atrakcji. Najpierw było zwiedzanie wystaw - korzystanie z eksponatów z mówiącym gospodarzem - Mikołajem Kopernikiem na czele. Okazało się, że najwięcej może mówić o liczbie Pi, choć na różne inne tematy też rozmawiał. Niezwykłe doświadczenie, prawda? Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się łoże z gwoździ, eksperymentowanie z latającym materiałem, eksperymentalne zdjęcia, Teatr Wysokich Napięć, Teatr Robotyczny i wiele, wiele innych. A na koniec obejrzeliśmy niezwykłe pokazy w Planetarium i wysłuchaliśmy niezwykle ciekawych opowieści, gdzie dowiedzieliśmy się między innymi, że każdy jest kosmitą. Ale o tym już chyba wiedzieliśmy wcześniej... I bardzo się z tego cieszymy! Co widać na zdjęciach :)

• DZIEŃ BOHATERA LITERACKIEGO

W nawiązaniu do Dnia Teatru obchodzonego 27 marca w naszej szkole urządzilismy Dzień Bohatera Literackiego. Było to nie lada wyzwanie i nie wszyscy mu sprostali. Ale i tak na korytarzach i w klasach można było spotkać barwne postacie. Przeważali bohaterowie "Hobbita" oraz sagi o Harrym Potterze. Nasz fotograf natknął się także na Mikołajka w wielkiej przyjaźni z Krzyżakiem oraz na niezwykle profesjonalną parę: Sherlock Holmes i doktor Watson. Zresztą spójrzcie na zdjęcia...

• Partnerzy

Czwartek 02.05.2024
    • Kalendarz

• Szkoła Podstawowa nr 383 im. Ks. Stefana Kard. Wyszyńskiego w Warszawie
      • 22 6670932 Dyrektor Szkoły: p. Elżbieta Nowicka Zastępca dyrektora: p. Aleksandra Adamus Zastępca dyrektora: p. Anna Zajc Kierownik gospodarczy: p. Agnieszka Soczewka
      • Szkoła Podstawowa nr 383 w Warszawie, ul. Warszawska 63, 02-495 Warszawa Poland